23 april 2009

Hemma?

Jag har nu flyttat från Åbo, och det känns nog verkligen lite ledsamt. Istället bor jag under en mellanperiod i mitt barndomshem. Det är hemma men ändå inte. Jag känner mig lite hemlös.

Mamma och jag har ett bord på loppis. Jag drog med min syster också, och min svägerska står på tur för övertalning. Det känns så skönt att få städa ur skrubbar och lådor. Blev så uppmärksam på hur mycket saker lilla jag har nu under flytten, och då har ju mina föräldrar ett helt hus fullt, med garage, och förråd... Så nu uppmanar jag er alla: rensa bort! Det känns så otroligt bra!

2 kommentarer:

  1. Å ja fööra ti kirppis ida... måst för meir tavara på måndan. Alljämt hittar man meir å meir saakrä som int man vill ha. :)

    SvaraRadera
  2. Kanske en kaffe snart? Kramar.

    SvaraRadera