15 september 2009

Mitt fönster

Det känns som att jag aldrig får gjort något i lägenheten, att-göra-listan är snart en meter lång. Igår plockade jag i alla fall iordning lite saker i mitt ena fönster. 

Så här fina hakar stänger jag mina fönster med.

En favoritburk jag fått i present av pysselkompisen Hanna, som för tillfället bor allt för långt bort ifrån mej, så pysslet blir lite lidande för min del. 

Jag har en hel hög med saker som ska målas och det enklaste skulle vara att spraymåla, därför suger det nu att bo i lägenhet. Tanterna i det här fina huset skulle nog få dåndimpen ifall jag ställde mig i syrénbersån iklädd mina målerikläder och började spraya. Så det är väl pensel som gäller, men att hitta inspirationen till det känns omöjligt...

1 kommentar:

  1. ååååååh vad allt e fint johanna! Allt du rör vid blir "guld" tycker jag, såå vackert <3 *saknar*

    SvaraRadera